Newcomer

So jumlah semua anak2 buah yang ada skang ialah 5!! Jadi, macam biasa, aku yg perasan aku sorang jer ada anak buah yang comel2 ni akan upload gambaq2 latest mereka termasuk the newcomer one...



So, nombor satu yg dah berat macam 4 kampit beras, atau lebih manja dipanggil bang long.. tengah belajar math dgn mak dia.. 6 tahun la nie.. Al-Quran agak fasih, malah aku percaya lebih fasih berbanding orang tua bangka yg dah masuk U tue,,


Kak Ngah, yg paling nyaring suara nye.. 3 tahun setengah kot..



Syazani, yg baru diculik oleh Mak Su dia selama 2 hari.. speech development dia agak lambat berbanding yg laen..


Yang paling nakal dan 'samseng', Syazwan.. semua yang dia nak pasti dia akan dapatkan.. sangat licik dan pandai 'berpura-pura; menangis..

Dan yg latest.................................






Mohamad Haziq, 2 bulan..


So, kemeriahan semakin dirasai.. tonggang terbalik khazanah nenek depa nie kalau depa melawat.. habis minyak rambaut dan minyak wangi aku disapu kat atas tilam..


Sekian.. aku ada cerita menarik nak tulis tapi skang tak ada mood...

1 comment: