Aku Tak Macam Lelaki

Kawanku kata
Aku tak macam lelaki

Bukan sebab aku lembut
Muka jambu apatahlagi

Tapi sebab aku tak ambil kisah
Siapa menang Man U kah Chelsea
Kelantan FC apatahlagi

Kawanku kata
Aku tak macam lelaki

Hanya sebab aku tak reti main game terkini
Tak reti tackle awek, atau gadis sunti tak berperibadi

Tak gila kereta tak gila motor
Majalah kereta motor tak pernah beli
Tak merokok tak juga berjoli sana sini

Aku kata aku memang tak macam lelaki
yang begitu dan begini

Cuma aku kata padanya
Kau pun tak macam lelaki
sebab tak pergi masjid berjemaah
solat di rumah saja seorang diri.

p/s: Diedit daripada blog yang tak mahu kredit or whatsoever..

3 comments:

  1. haha..aku pun sah-sah tak macam lelaki coz memang sah bukan lelaki.haha.

    ReplyDelete
  2. teringat kat omar bile dengar "what ever" mawardi...

    ReplyDelete